Eftelingtickets arrangement

In het Brabantse Kaatsheuvel ligt het grootste attractiepark van Nederland: de Efteling. Een park waar u zich laat betoveren in het sprookjesbos, uw ogen uitkijkt in de thema-attracties als Symbolica en Droomvlucht en een adrenalinekick krijgt in de spannende achtbanen als Baron 1898 en Joris en de Draak. Kortom: een dag vol belevenissen.

Overnachten nabij de Efteling in Mercure Hotel Tilburg Centrum

Wilt u een betoverende hotelovernachting combineren met een bezoek aan de Efteling? Dat kan! Voeg eenvoudig Eftelingtickets toe bij uw reservering en beleef een magisch weekend.

Speciale aanbieding:

  • Wanneer u op onze eigenwebsite een datum en kamer heeft gekozen kunt u de tickets bij ‘kies opties’ toevoegen
  • Ontvang een tweedaags Eftelingticket bij uw boeking.

Maak uw verblijf extra bijzonder en dompel uzelf onder in de sprookjesachtige wereld van de Efteling. Voeg die tickets toe en laat het avontuur beginnen!

Mercure Hotel Tilburg Centrum

CONTACTGEGEVENS
Mercure Hotel Tilburg Centrum
Heuvel 37
5038 CP Tilburg
Tel +31135354675
info@mercure-tilburg.nl
www.mercure-tilburg.nl
BEDRIJFSGEGEVENS
IBAN: NL58 RABO 0341 4980 84
BIC : RABONL2U
BTW-nr.: NL8128.53.660.B.01
KvK: 18072526

Komt u met de auto?

U kunt uw auto gemakkelijk parkeren bij Parkeergarage Heuvelpoort. Wanneer u parkeert op etage 9, kunt u via de parkeergarage naar binnen. Meer informatie over de parkeergarage en de parkeertarieven? Kijk dan op de website.

Diensten in het hotel

en in de buurt

  • Online inchecken
  • Parkeren *
  • Rookvrij hotel
  • Duits, Engels en Nederlands gesproken
  • LAAT UITCHECKEN TOT 18:00 UUR *
  • Wifi/internettoegang
  • Toegankelijkheid voor mensen met beperkte mobiliteit
  • Airconditioning
  • Receptie 24 uur per dag geopend
  • Batterijlader elektrische auto *

* = tegen betaling

Hulp bij reserveringen – Hulp nodig?

Beste gasten,

Graag willen we u erop attent maken dat ons hotel volledig cashless is. U kunt bij ons uitsluitend met pin betalen. Dit zorgt voor een snelle en veilige service. Bedankt voor uw begrip, en we kijken uit naar uw verblijf!

—————————————-

Dear guests,

We would like to inform you that our hotel operates entirely cashless. We accept payments by card only, ensuring a faster and safer service. Thank you for your understanding, and we look forward to welcoming you!

× Kunnen we u ergens mee helpen?